mandag den 21. februar 2011

Øse Efterskole.

Hey all.

Nu er jeg så tilbage på Øse Efterskole, og det er skønt! Bortset fra en ting. Mobning på Facebook. Hvad sker der folk nogen gange? Kan folk ikke bare passe deres eget liv, jeg er ved at blive skør oven i hovedet over det, det er hver dag at der er nogen som disser andre inde på facebook, og jeg er lige ved at have fået nok, jeg var faktisk rigtig tæt på at slette min facebook i dag pga. det. Jeg er så træt af at man ikke kan logge ind, uden at se nogen der mobber. Og nu er vi altså 15 og 16 år, kan man ikke bare være lidt mere moden? Jeg forstår det simpelthen ikke.

Nå, men ud af det negative humør og ind i det positive. Jeg er faldet for et par Acne sko til 3000 kr. ca. Men jeg tjener jo aldrig 3000 kr. lige sådan. JEG VIL HAVE PENGE! Ej, det var måske lidt overdrivelse, men jeg bliver nødt til at have en vest ud af kanin snart, ellers bliver jeg meget sur! Men jeg har ingen penge, så det må vente. Og nu er jeg også i gang med at tage stilling til hvilket gymnasium, jeg skal på. Det bliver nok Ribe Katedralskole, selvom jeg havde regnet med Vejen gymnasium.

Billedet er taget på vej til Norge med Øse Efterskole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar