lørdag den 19. februar 2011

Arbejde.

Hey all.

Ja, nu ligger jeg i min seng, jeg kom hjem fra arbejde fra godt en time siden. Og der er nu noget der som går mig på, jeg kan ikke forstå at nogen folk de køber så meget en lørdag formiddag. Altså det er jo helt vildt. Måske er det bare fordi de har pengene til det, og kan købe lidt af hvert. Men stadigvæk. Hvad skal man med 15 tomater på en gang, de når da at blive rådne inden du får spist dem alle, også selvom de kun koster 1 krone stykket. Jeg forstår det simpelthen ikke.

Nå, men jeg var sammen med de elskede piger igår, det er godt nok lang tid siden vi gamle piger har været sammen, så det var hyggeligt med x-factor og en omgang sing star. Men gud hvor er x-factor dårligt i år! Jeg er virkelig chokeret, det plejer at være så fantastisk, men i år har man åbenbart valgt at bruge alle de dårlige, altså selvfølgelig er der nogle gode, mine favoritter er Trine & Rikke, Rasmus, Sara og Babou, men hvis jeg skulle vælge hvem jeg synes skulle vinde er det Trine & Rikke, men folk har jo selvfølgelig også andre meninger. Jeg synes da også Sara er god, men næsten alt den opmærksomhed hun får er ikke pga. hendes stemme, men fordi hun er lesbisk, hvilket jo er helt normalt i DK, og det synes jeg er træls. Folk de er så overrasket over det, og jeg tror på nogen punkter der stemmer de på hende fordi hun står frem og siger hun er lesbisk, men jeg synes bare man burde kigge på stemmerne i stedet for, hvor jeg synes at Trine & Rikke og Babou, synger bedre.
Men igen er det min mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar