torsdag den 24. februar 2011

AAAARGH!

Hey all.

Sidder og har "ikke tysk", og jeg er ved at dø, og vi har kun haft det i ca. en halv time, men det er bare så kedeligt, vi skal bare sidder og lave lektier, vi må ikke snakke eller noget. Det irriterer mig. Jeg snakker jo altid, og selvom jeg havde sagt til mig selv idag, at nu ville jeg gøre noget ud af skole, bliver halvanden time altså kedelig hvis man ikke må snakke.

Jeg er stadig igang med den dumme redegørelse i matematik, og vi har fået en ny for, og jeg gider bare ikke.
Men har heldigvis skrevet en side nu, så mangler man ca. to mere, og så er det det. Så skal man begynde på den anden.

Man kan høre tysk eleverne sidde inden ved siden af, de larmer..
Men det er ok, fordi så kommer der lidt lyd herinde. Jeg skal altså have lavet den der redegørelse færdig, sådan at jeg kan pakke i stilletimen, fordi jeg er nemlig en af de heldige som har fået lov til at flytte over i det nye!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar